Întrebări frecvente

Există și alte întrebări la care nu ai găsit răspuns? Am adunat o serie de răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe care le primim de la clienții business aici.

Pot înregistra mai multe profile de utilizator pentru un cont business?

Da, poți să conectezi cât mai multe adrese de e-mail pentru contul tău business, dar va trebui să ne contactezi pentru a activa acest serviciu gratuit.

Trebuie să încep să plasez comenzi fără discount până ating volumele necesare?

Nu, vom aloca discountul pentru contul tău de utilizator de îndată ce se va activa contul tău business.

Costurile de expediere includ toate suprataxele?

Da, tarifele noastre de transport includ aproape toate suprataxele, ca de exemplu taxa de combustibil, taxe rutiere, taxe vamale etc.

Care este scadența facturilor?

Dacă beneficiezi de condiții de plată, vei putea achita factura în termen 7 zile lucrătoare de la data facturii.

Cât de des se emit facturile?

Dacă îndeplinești condițiile de plată, veți primi o factură la fiecare două săptămâni.

Nu știu câte expediții voi avea, pot utiliza în continuare plugin-urile?

Va trebui să ai în medie 1 comandă de transport pe zi, pentru a profita de utilizarea plugin-urilor noastre. Cu toate acestea, nu îți face probleme! Poți plasa comenzile de preluare direct pe platforma noastră, în mai puțin de 45 de secunde pentru fiecare comandă.

Am deschis un cont business, dar nu voi începe să-l folosesc până luna următoare. Va afecta acest lucru reducerea mea?

Nu, vom începe să măsurăm volumul mediu de expedieri numai de la primul transport înregistrat.

Aș dori să solicit o întâlnire față în față cu un agent de vânzări. Este posibil acest lucru?

În mod normal, stabilim întâlniri față în față numai cu clienții Enterprise. Însă, dacă ai cerințe speciale, care nu pot fi discutate la telefon, te rugăm să ne contactezi pentru a stabili o întâlnire, de comun acord.

Vreau să încep o afacere și nu știu câte expediții lunare voi avea?

Îți recomandăm să înregistrezi un cont de client standard pe Allpacka.ro și să plătești comenzile punctual, atunci când le plasezi, printr-una dintre metodele de plată afișate pe site. După ce vei avea un număr stabil de transporturi, de cel puțin 10 livrări naționale și/sau 2 livrări internaționale pe lună, și ești încrezător că poți menține acest volum de expedieri lunare, ne poți solicita crearea unui cont business.

Nu sunt o entitate juridică (de exemplu: SRL, PFA, II etc.). Pot aplica pentru un cont business ca persoană fizică?

Poți aplica în continuare pentru un cont business, pentru a benefia de reduceri pe baza volumelor înregistrate, însă nu putem oferi termeni de plată, decât pentru persoane juridice. Ai posibilitatea să plătești comenzile punctual, atunci când le plasezi, printr-una dintre metodele de plată afișate pe site.

Compania mea nu are sediul în România. Pot aplica pentru un cont business?

Poți aplica în continuare pentru un cont business, pentru a benefia de reduceri pe baza volumelor înregistrate, însă nu putem oferi termeni de plată pentru companii din alte țări. Ai posibilitatea să plătești comenzile punctual, atunci când le plasezi, printr-una dintre metodele de plată afișate pe site.

Afacerea mea este sezonieră. Alocarea automată a reducerilor nu este potrivită pentru activitatea afacerii mele. Există o soluție pentru aceasta?

Da, desigur, te rugăm să ne informezi cu privire la nevoile tale și îți putem configura contul în consecință.

Ce se întâmplă dacă am un număr mai mic de expedieri în prima lună?

Nicio problemă, începem să măsurăm volumul de expedieri de la sfârșitul primei luni întregi de livrare. De exemplu, dacă plasezi prima comandă pe data de 5 ianuarie, prima lună pe care o vom folosi pentru a calcula volumul mediu de expediții este februarie.

Care este frecvența transferurilor pentru plata rambursurilor?

Sumele ramburs sunt transferate săptămânal. Sumele încasate prin ramburs vor fi transferate în termen de circa 8-10 zile lucrătoare de la data livrării.

Compania mea nu are sediul în România. Pot aplica pentru un cont business?

Poți aplica în continuare pentru un cont business, pentru a benefia de reduceri pe baza volumelor înregistrate, însă nu putem oferi termeni de plată pentru companii din alte țări.

Voi fi anunțat dacă se modifică costurile de livrare?

Tarifele vor fi actualizate și declasate automat în funcție de volumul mediu de livrări. Nu vei primi notificări despre actualizări sau declasări. Poți vizualiza întotdeauna tariful actual pentru contul tău de client business, prin accesarea meniului “Setări profil” în contul Allpacka. Tipul pachetului pentru serviciile de livrare interne și internaționale aplicat contului tău va fi afișat în partea stângă a paginii.